۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) :

حاج قاسم سلیمانی تفکر ناب بسیجی را در منطقه گسترش داد

حاج قاسم سلیمانی تفکر ناب بسیجی را در منطقه گسترش داد

بجنورد_ فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) گفت: حاج قاسم تفکر بسیجی را در منطقه گسترش داد و امروز رزمندگان جبهه مقاومت با تاسی به تفکر بسیجی در غزه شکست بزرگی را به ارتش صهیونیستی تحمیل کردند.

به گزارش خبرنگار مهر سردار اسماعیل فرجی صبح جمعه در اجتماع بزرگ بسیجیان بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: بسیج میراث ماندگار و گران‌بهای امام خمینی (ره) است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) تصریح کرد: امروز بسیج خوف و هراس را در دل دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است و برای مردم عزیز ایران و مسلمانان مایه امید است.

وی در ادامه با اشاره به حضور بسیج در دفاع مقدس و دوشادوش نیروهای نظامی افزود: اوج کارکرد بسیج در دفاع مقدس بود و با حضور خود ورق جنگ را برگرداند.

سردار فرجی بیان کرد: دفاع مقدس مبدا شکوفایی تفکر ناب بسیجی بود، امروز بسیج مستضعفین پیرامون منطقه به تبعیت از انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خاطر نشان کرد: بسیجی عاشق مردم، ایران و ولایت است و این را درعرصه‌های مختلف به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج محلی برای پرورش و کادرسازی نیروهای طراز انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز تفکر بسیج در بسیاری از کشورهای مختلف منطقه ریشه گرفته است.

سردار اسماعیل فرجی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی تفکر ناب بسیجی را در منطقه گسترش داد و امروز رزمندگان جبهه مقاومت با تاسی به تفکر بسیجی در غزه شکست بزرگ و غیرقابل ترمیمی را به ارتش رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تحمیل می‌کنند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) گفت: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف حضور اثربخش دارد و هر میدانی که مردم عزیز و دستگاه‌های اجرایی احساس نیاز داشته باشند بسیج حضور دارد.

وی در ادامه افزود: امنیت مردم محور یک امنیت پایدار است که در گرو تقویت بسیج است.

سردار فرجی گفت: حضور بسیجیان در عرصه امیدآفرینی و امنیت بخش یک حضور مؤثر است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خاطر نشان کرد: امنیت امروز مرهون خون پاک شهیدان و آمادگی همه جانبه بسیجیان است.

وی تصریح کرد: امروز بسیجیان در جنگ نرم و ترکیبی دشمن جلوی با ایستادگی خود دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را شکست دادند.

کد خبر 5948416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha